Vízilabda szurkolói oldal
Aktuális

Peking 2008

Férfi ING OBI
2007/2008

 
Menü
 
Hírek
 
Nemzetközi Versenyek
 
Klubélet
 
Multimédia
 
Érdekesség
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
WP-kvíz
WP-kvíz : Második teszt

Második teszt

Gota  2006.10.12. 16:37

Folytassuk...

Szereted a vízilabdát?... és ismered a SZABÁLYOKAT?

 

A teszt célja, hogy érdekességnek számító kérdéseken keresztül minél többet tudjál meg erről a nem mindennapi játékról és egy nem mindennapi csapatról!

 

Kitöltési útmutató & jó tanács:

 

  1. Minden kérdésnél csak 1 helyes válasz adható!
  2. Ha igazán érdekel a vízilabda, akkor mindenfajta segédeszköz nélkül próbálod kitölteni a tesztet, mert csak így tudod játszva elsajátítani vagy megtudni mindazt, amit eddig nem tudtál!

 

Jó szórakozást kívánok!: Gota


  1. Mit jelöl a „piros jel” mint megkülönböztető jelzés a játéktéren?

a)      gólvonal és felezővonal

b)      2 m a gólvonalaktól

c)      5 m a gólvonalaktól

 

  1. Mekkora lehet a férfi mérkőzéseken használt labda kerülete?

a)      0,56 m0,72 m

b)      0,72 m0,80 m

c)      0,68 m0,71 m

 

  1. Mekkora lehet a férfi mérkőzéseken használta labda belső nyomása?

a)      90-97 kPa

b)      85-90 kPa

c)      70-83 kPa

 

  1. Milyen színű sapka viselését kérhetik a játékvezetők a csapatoktól?

a)      piros - fehér

b)      fehér - kék

c)      kék - piros

 

  1. Az 1-es számú sapkát mindig a …

a)      center viseli

b)      csapatkapitány viseli

c)      kapus viseli

 

  1. Hány játékosból kell állnia egy csapatnak (vízben optimálisan játszó játékosok száma)?

a)      6

b)      8

c)      7

 

  1. Meddig mozoghat a támadó csapat vezető-edzője a parton (játékrészek közötti szünetek v. időkérés kivételével?

a)      saját 5 méteres vonaláig

b)      korlátlan távolságra mozoghat a parton

c)      pálya feléig

 

  1. Hányszor cserélhet a szövetségi kapitány játékost egy mérkőzésen?

a)      kétszer

b)      ötször

c)      korlátlanul cserélhet

 

  1. Mivel jelzi a játékvezető a gólt?

a)      karlendítéssel

b)      sípjellel

c)      bekiabálással

 

  1.  Hány játékrészből áll egy mérkőzés?

a)      három

b)      öt

c)      négy

 

11. Hány perc szünetet kell tartani az egyes negyedek között?

a)      két perc

b)      három perc

c)      öt perc

 

12.  Mi számít gólnak a vízilabdában?

a)      labda a keresztléc alatt

b)      a labda a kapufák között és a keresztléc alatt teljes terjedelmében áthalad a gólvonalon

c)      a labda érinti a kapufát

 

13. Milyen testrészről löhető gól?

a)      bármelyikről kivéve az összeszorított öklöt

b)      csak kézről

c)      bármelyikről kivéve a lábat


14. A játék kezdése v. újraindítása általánosságban mikor dobható gól?

a)      rögtön

b)      a labda játékosok közötti megjáratása után

c)      két játékos labda-megjátszása után

 

15. Ha a 30 mp támadóidő letelt, a labda a levegőben van és bemegy a kapuba, akkor az…

a)      érvénytelen gól

b)      érvényes gól

c)      kontra-fault

16. Ha a védő játékos szándékosan juttatta a labdát az alapvonalon túlra az…

 

        a) büntetőt ér

        b) kontra-fault

        c) sarokdobás

 

17. Általában a szabaddobás elvégzésének helye…

 

        a) 5 méterre a kaputól

        b) ahol a szabálytalanság történt

        c) 2 méterre a kaputól

 

18. A játék kezdetén a játékvezető kezdésre jelt adó jelzése előtt előre eltávolodni a gólvonaltól…

 

        a) az ellenfél csapat javára ítélt szabaddobással büntetendő

        b) az ellenfél csapat javára ítélt büntetővel büntetendő

        c) az elkövető játékos kiállításával büntetendő

 

19. Ha a játékos átúszik az ellenfél lábán vagy ráúszik a vállára, az…

 

       a) végleg cserével történő kiállítással büntetendő

       b) az ellenfél csapat javára szabaddobással büntetendő

       c) kontra-faultot ér és a védekező csapat kapja meg a támadás jogát

20. Az ellenfél játékos arcába történő szándékos fröcskölés…

 

      a) kiállítási hiba

      b) szabaddobást érő egyszerű szabálytalanság

      c) büntetődobás az ellenfél csapat javára

 

 

 

 

 

Hírek

Videók

Galéria

Beszámolók

Látogatók száma
Indulás: 2006-02-09
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!