Vízilabda szurkolói oldal
Aktuális

Peking 2008

Férfi ING OBI
2007/2008

 
Menü
 
Hírek
 
Nemzetközi Versenyek
 
Klubélet
 
Multimédia
 
Érdekesség
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
WP-kvíz
WP-kvíz : Második teszt

Második teszt

Gota  2006.10.12. 16:37

Folytassuk...

Szereted a vízilabdát?... és ismered a SZABÁLYOKAT?

 

A teszt célja, hogy érdekességnek számító kérdéseken keresztül minél többet tudjál meg erről a nem mindennapi játékról és egy nem mindennapi csapatról!

 

Kitöltési útmutató & jó tanács:

 

  1. Minden kérdésnél csak 1 helyes válasz adható!
  2. Ha igazán érdekel a vízilabda, akkor mindenfajta segédeszköz nélkül próbálod kitölteni a tesztet, mert csak így tudod játszva elsajátítani vagy megtudni mindazt, amit eddig nem tudtál!

 

Jó szórakozást kívánok!: Gota


  1. Mit jelöl a „piros jel” mint megkülönböztető jelzés a játéktéren?

a)      gólvonal és felezővonal

b)      2 m a gólvonalaktól

c)      5 m a gólvonalaktól

 

  1. Mekkora lehet a férfi mérkőzéseken használt labda kerülete?

a)      0,56 m0,72 m

b)      0,72 m0,80 m

c)      0,68 m0,71 m

 

  1. Mekkora lehet a férfi mérkőzéseken használta labda belső nyomása?

a)      90-97 kPa

b)      85-90 kPa

c)      70-83 kPa

 

  1. Milyen színű sapka viselését kérhetik a játékvezetők a csapatoktól?

a)      piros - fehér

b)      fehér - kék

c)      kék - piros

 

  1. Az 1-es számú sapkát mindig a …

a)      center viseli

b)      csapatkapitány viseli

c)      kapus viseli

 

  1. Hány játékosból kell állnia egy csapatnak (vízben optimálisan játszó játékosok száma)?

a)      6

b)      8

c)      7

 

  1. Meddig mozoghat a támadó csapat vezető-edzője a parton (játékrészek közötti szünetek v. időkérés kivételével?

a)      saját 5 méteres vonaláig

b)      korlátlan távolságra mozoghat a parton

c)      pálya feléig

 

  1. Hányszor cserélhet a szövetségi kapitány játékost egy mérkőzésen?

a)      kétszer

b)      ötször

c)      korlátlanul cserélhet

 

  1. Mivel jelzi a játékvezető a gólt?

a)      karlendítéssel

b)      sípjellel

c)      bekiabálással

 

  1.  Hány játékrészből áll egy mérkőzés?

a)      három

b)      öt

c)      négy

 

11. Hány perc szünetet kell tartani az egyes negyedek között?

a)      két perc

b)      három perc

c)      öt perc

 

12.  Mi számít gólnak a vízilabdában?

a)      labda a keresztléc alatt

b)      a labda a kapufák között és a keresztléc alatt teljes terjedelmében áthalad a gólvonalon

c)      a labda érinti a kapufát

 

13. Milyen testrészről löhető gól?

a)      bármelyikről kivéve az összeszorított öklöt

b)      csak kézről

c)      bármelyikről kivéve a lábat


14. A játék kezdése v. újraindítása általánosságban mikor dobható gól?

a)      rögtön

b)      a labda játékosok közötti megjáratása után

c)      két játékos labda-megjátszása után

 

15. Ha a 30 mp támadóidő letelt, a labda a levegőben van és bemegy a kapuba, akkor az…

a)      érvénytelen gól

b)      érvényes gól

c)      kontra-fault

16. Ha a védő játékos szándékosan juttatta a labdát az alapvonalon túlra az…

 

        a) büntetőt ér

        b) kontra-fault

        c) sarokdobás

 

17. Általában a szabaddobás elvégzésének helye…

 

        a) 5 méterre a kaputól

        b) ahol a szabálytalanság történt

        c) 2 méterre a kaputól

 

18. A játék kezdetén a játékvezető kezdésre jelt adó jelzése előtt előre eltávolodni a gólvonaltól…

 

        a) az ellenfél csapat javára ítélt szabaddobással büntetendő

        b) az ellenfél csapat javára ítélt büntetővel büntetendő

        c) az elkövető játékos kiállításával büntetendő

 

19. Ha a játékos átúszik az ellenfél lábán vagy ráúszik a vállára, az…

 

       a) végleg cserével történő kiállítással büntetendő

       b) az ellenfél csapat javára szabaddobással büntetendő

       c) kontra-faultot ér és a védekező csapat kapja meg a támadás jogát

20. Az ellenfél játékos arcába történő szándékos fröcskölés…

 

      a) kiállítási hiba

      b) szabaddobást érő egyszerű szabálytalanság

      c) büntetődobás az ellenfél csapat javára

 

 

 

 

 

Hírek

Videók

Galéria

Beszámolók

Látogatók száma
Indulás: 2006-02-09
 

Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)